EngineersRepository

Repository of notes and books for computer engineers

جزوه دست نویس معماری کامپیوتر استاد هومن سیاری - دانشگاه آزاد تهران شمال

  • ۱۸:۵۴


جزوه دست نویس معماری کامپیوتر استاد هومن سیاری - دانشگاه آزاد تهران شمال



سلام به همه ... راستش میخواستم از روی کتاب بخونم بره ... دیدم کسی جزوه نمیزاره گفتم یه چیزی بنویسم از روی نت هایی که تو کلاس برداشتم ونکات کتاب ... جزوه بدید به هم ؛ استاد سیاری که خودش گفت هرچی بشید همونو میده .. از فکرتون روی نمودار بردن نمرتونو بیرون کنید ... از نمره های ترمای قبلش عبرت بگیرید


اینو واسه اونایی نوشتم که جزوه نداشتند یا نتونستن بیان دانشگاه .. فقط مدادیه وقت نشد خودکاری کنم و اینکه مدارا و جدولای رو به جای کشیدن و نوشتن اسکن کردم از روی کتاب ... کوییزایی هم که گرفته بود انهتای جزوه است ( از رو وبلاگ استاد برداشتم )


به امید ایزد بعد امتحانا درستش میکنم واسه ترمای بعدی 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید



منبع : www.EngineersRepository.ir

t.me/EngineersRepository



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام
خوش آمدید
این وبلاگ رو به خاطر تبادل جزوه هایی که بدستم میرسه با هم دانشگاهیام راه اندازی کردم امیدوارم که بدردتون بخوره.

دانشگاه آزاد اسلامی - تهران شمال (کارشناسی)

Telegram : @From1989
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Sayid Yarmohammadi