EngineersRepository

Repository of notes and books for computer engineers

استاد محمودرضا ملکیان

  • ۱۵:۲۹

لطفا نظرتون رو در مورد استاد محمودرضا ملکیان برای دوستاتون زیر همین پست بنویسید

Negin
ایشون استاد متوسطى هستند. درس دادنشون طورى هست که پایه ى درسى شمارو بسیار بالا فرض میکنند و فضاى کلاسشون فقط با این سوال پر میشه که: نمى دونید واقعا؟ مال ترماى قبله...یا نمیدونید؟ جلسه اول گفتم. زشته که ندونید.
جدا از این موضوع استاد جوانى هستند، فضاى کلاس خشک نیست. اما دلچسب هم نیست. امتحان  هم معمولا خیلى شبیه به نمونه مثال هاى حل شده هست و تعداد کسایى هم که درس ایشون رو پاس نمیشن انگشت شماره
Zahra
با سلام ؛ ایشون یکی از بهترین اساتیدی بودند که من در کل زمان تحصیلم باهاشون درس داشتم؛ من دو تا درس و پروژه پایانی با ایشون داشتم؛ هم درس دادنشون بسیار خوبه و سر کلاس کامل مطلب متوجه میشی و کلاس هم اصلا خشک نیست، سطح علمی بالایی دارن و پروژه ایی که باهاشون داشتم درسته سخت گرفتن اما برای ادامه تحصیل من بسیار موثر بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
سلام
خوش آمدید
این وبلاگ رو به خاطر تبادل جزوه هایی که بدستم میرسه با هم دانشگاهیام راه اندازی کردم امیدوارم که بدردتون بخوره.

دانشگاه آزاد اسلامی - تهران شمال (کارشناسی)

Telegram : @From1989
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Sayid Yarmohammadi